Koordynator do spraw dostępności
Zgodnie z Ustawą o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, uchwaloną 19 lipca 2019 roku. Wytypowany zostaje koordynator do spraw dostępności, którego rolę pełni asp. sztab. Olga Małecka, nr tel. 516 912 449, adres e-mail olga.malecka@po.policja.gov.pl
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności strony internetowej Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie
Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie.
Data publikacji strony internetowej: 1 luty 2009
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 4 marca 2021
Pełny adres strony: www.bip.miedzychod.kpp.policja.gov.pl
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub włączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Nie wszystkie grafiki/zdjęcia mogą być opatrzone tekstem alternatywnym,
- Brak dostępności lub niepełna dostępność niektórych plików, załączników w formacie PDF, DOC, itp.,
- Linki w treści mogą zawierać fragmenty adresów URL.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 30.03.2021 roku
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 30.03.2021 roku
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Olga Małecka
E-mail: olga.malecka@po.policja.gov.pl
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 3 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie znajdują się na ulicy Sikorskiego 22a, 64-400, Międzychód
W budynku Komendy Powiatowej Policji w Międzychodzie znajdują się następujące wydziały, ogniwa oraz zespoły: Wydział Kryminalny, Wydział Prewencji, Ogniwo Ruchu Drogowego, Zespół Wspomagający oraz Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych, dzięki czemu petent ma możliwość załatwienia wszystkich spraw w jednym obiekcie.
Do budynku prowadzi 1 wejście udostępnione dla petentów, do którego prowadzą schody jak i rampa. Przykryte jest ono zadaszeniem i dobrze rozświetlone. Nad wejściem nie ma głośników naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.
Obiekt nie posiada windy, przez co przy poczekalni zlokalizowany jest Pokój Przyjmowania Interesantów, w którym może odbyć się obsługa osoby niepełnosprawnej. Tolaeta znajdująca się obok poczekalni przystosowana jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Budynek jest piętrowy, na każdym z nich znajdują się tablice z nazwami wydziałów. Toalety zlokalizowane są na każdym piętrze, ale nie są one przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Petent nie porusza się samodzielnie po budynku.
Nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych. Brak też pętli indukcyjnych, systemów FM lub urządzeń opartych o inne technologie, których celem jest wspomaganie słyszenia.
Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego.
Obiekt posiada wymagane oznakowania ewakuacyjne.
Siedziba Komisariatu Policji w Sierakowie znajduje się na ul. 8 Stycznia 16 64-410 Sieraków.
Do budynku prowadzi 1 wejście udostępnione dla petentów, które nie jest przystosowane dla osób z niepełnosprawnością. Nad wejściami nie ma głośników naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące. Budynek nie jest wyposażony w windę.
W budynku nie ma łazienki przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych.
Nie istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego.
Budynek nie został przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych .
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Międzychodzie
asp. sztab. Olga Małecka
Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
ul. Sikorskiego 22a
email: olga.malecka@po.policja.gov.pl
Tel: 516 912 449
Pliki do pobrania
-
Raport Dostępności KPP Międzychód
Data publikacji 31.03.2021 15:38(pdf 106.22 KB)